Encyklopedie značky Red Bull


Red Bull

Globální značka Red Bull:

V roce 1982 si Dietrich Mateschitz všiml produktů nazývaných “tonic drinks”, které se těšily rostoucí oblibě napříč Dálným Východem. Nápad začít vyvážet tyto funkční nápoje mimo Asii přišel v okamžiku, kdy seděl v baru v hotelu Mandarin v Hong Kongu.

V roce 1984 Mateschitz založil Red Bull. Vyladil svůj produkt, vyvinul unikátní marketingový koncept a začal prodávat Red Bull Energy Drink na rakouském trhu v roce 1987. Nejen, že se jednalo o uvedení zcela nového produktu, ale v podstatě se zrodila i nová produktová kategorie.

V roce 2009 rozšířil Red Bull své portfolio o Red Bull Energy Shots. Nejprve byly uvedeny na americkém trhu a postupně se rozšiřují do zbytku světa.

Každý rok se zkonzumují téměř 4 miliardy plechovek Red Bullu. Zodpovědnost za úpěch světové jedničky na trhu enrgetických nápojů sdílí 6 900 zaměstnanců po celém světě. Vedení Red Bullu se nachází ve Fuschl am See nedaleko Salzburgu v Rakousku.

Red Bull expanze do světa:

Zatímco se spotřeba v Rakousku rok co rok zdvojnásobovala, dorazil Red Bull na první zahraniční trhy – Singapur (1989) a Maďarsko (1992). Autorizaci pro Německo získal v roce 1994 a následovala Velká Británie (1995) a Spojené státy (1997). V České republice se Red Bull prodává od roku 1995.

 

Čísla Red Bullu:

V roce 2009 bylo celosvětově prodáno přibližně 3 906 milionů plechovek Red Bull Energy Drinku, což jsou stejná čísla jako v loňském roce i navzdory problémům v souvislosti se světovou ekonomickou situací.

Hlavními příčinami tohoto úspěchu byly výborné prodeje na trzích Dálného Východu (+43%), Francie (+32%), Brazílie (+30%) a Německa za pomoci důsledného nákladového managementu. Takže i přes témeř identický obrat (3 268 miliard Euro v roce 2009 a 3 323 miliard Euro v roce 2008) došlo k výraznému růstu produktivity a zisku.

Kromě vstupu na nové trhy v Norsku a Dánsku byly stěžejními událostmi roku 2009 také úspěch Red Bull Racing ve Formuli 1, vítězství Red Bull Salzburg v Evropské lize, povedené uvedení Red Bulletinu na světový trh a spuštění Servus TV. V budoucnosti chce Red Bull expandovat na trhy v Africe, Rusku, Indii a Japonsku.

Na konci roku 2009 zaměstnával Red Bull 6 900 lidí ve 160 zemích (na konci roku 2008 to bylo 5 683 ve 148 zemích). Navzdory potížím, které přináší světová ekonomická recese, zůstávají plány na růst a investice pro rok 2010 – typický pro Red Bull – velmi ambiciózní, nadále však opřené o pevný a konzervativní finanční základ.

Produkty Red Bull ZDE!

 

Zdroj: www.redbull.cz

Výběr značky







Možno platit CETELEM


Platební
metody

Kontakt

Trenink shop
SUN Professionals s.r.o.
Generála Šišky 2375/6
143 00 Praha 4 - Modřany
Czech republic

+420 608 975 933 nebo 241 400 491


Produkt byl úspěšně vložen do košíku

Zavřít okno Nákupní košík